marți, 8 iunie 2010

Robin hood - ultima versiune

Am fost la film cu un prieten foarte bun si cu prietenele noastre.

s-a hotarat sa mergem sa vedem Robin Hood . Nu eram entuziasmat prea tare pt ca ma gandeam ca am citit si cartea, am vazut mai multe ecranizari si seriose si parodii. si credeam ca le-am vazut pe toate.

Am intrat in sala neincrezator si am iesit foarte bucuros pentru alegerea facuta. merita filmul. Russell Crowe este un actor bun. imi place de el cum joaca si mai ales im plac filmele in care a jucat si el dintre filmele mai cunoscute : L.A Confidential, the insider, Grafiatorul,A beautiful mind, Cinderella Man, American Gangster. simai sunt inca multe alte filme bune care merita vazute.

Ideea filmului este interesanta. este poveste lui Robin din momentul in care pleaca/fuge din armata Angliei care ducea un razboi de cucerire pe teritoriul Frantei si momentul in care devine proscris. Este un film usor de vazut, contine si scene de violenta, si scene de dragoste, si de aventuri. Efectele speciale sunt specifice regizorului ( a regizat si Gradiatorul) adica actiune, multa miscare, galagie multa. Creaza atmosfera acelor vremuri.


Este usor de digerat. Va recomanda sa il vedeti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu