marți, 15 iunie 2010

e ziua mea de nastere

Da. multumesc pentru urari.

Nu e de loc motiv de bucurie. mai imbatranesc cu un an. era frumos cand ziceam 26 dar acum am 27. cred ca un mic prag psihologic, oamenii normali la varsta asta incep sa se gandeasca la un bebe, la o familie, la o casa... eu ma gandesc la party-uri, la masini, la fete, la plecari (oriunde in afara bucurestiului).

mi s-a pus o intrebare simpla acum ceva vreme( 2 saptamani) ce realizari ai?

acum stau si ma gandesc... nu am o super masina, nu am un cont cu multi bani in banca, nu am o afacere,... cam trist nuuu?? dar nu este ...stiti de ce

Realizarile mele sunt - prietenii adevarati, o fata care este langa mine oriunde si oricand, orice as face ma sustine (chiar daca este o prostie), am un frate care ma ajuta, am o mama care are grija de noi, am un job cat de cat sigur( foarte importan in aceste vremuri) am o masina de care sunt foarte multumit , am timp liber sa evadez din viata asta de bucuresti. am timp pentru mine, am timp pentru prieteni, am timp pentru a trai.

Am realizat ca bani nu sunt totul- ci doar sunt cateva caramizi intr-un zid foarte mare, banii iti aduc mai multe responsabilitati, si nu neaparat mai multa fericire.

ce am gresit pana la varsta asta: sunt prea bun cu oamenii care nu merita.

ce NU am realizat... nu cred ca este ceva din ce mi-am dorit si nu am realizat.

concluzie dupa 27 de ani . timpul trece prea repede si viata e prea scurta. oamenii trebuie sa invete sa isi traiasca viata pentru ca nu se ingroapa cu bani, nu vor merge cu mertz prin rai, si nici vilele nu ii vor ajuta cand vor sta intr-un cazan incins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu